Workout of the day

Efter jobbet tog jag ett mellanmål-to-go i bilen på väg till gymmet (eller okej, jag fick åka hem en sväng först då jag hade glömt träningsväskan precis innanför dörren imorse....). En valnötsmacka med ost & lite kolsyrat vatten fick det bli! Har redan kört igång med att bara dricka cola light på helgerna. Imponerad över mig själv! På gymmet blev det uppvärmning 10 min sen 30 min intervall-konditions-träning på löpbandet. En sjukt svettig Sofia avslutade passet med dagens omgång av rut-akuten. Man kör ju träning 3 dagar & vila 1 dag. Så imorgon är det vila för magen, tror inte den protesterar... ;) Däremot SKA jag ta mig upp imorgon & ta en power-walk innan jobbet!

Nu ska jag strax kila ner till stan & äta kvällsmat på Café Viskan med min fina Moa. LCHF-tallriken med skagenröra hos dem är helt magisk, kurrar redan i magen!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0