Frukost eller inte?

Sen jag började med LCHF så har jag slutat vara en frukostmänniska. Kanske för att man inte vaknar med blodsockret i botten längre? Det här med att "frukosten är dagens viktigaste mål" känns gammalt. 

Hur som helst så brukar jag börja dagen med en kopp thé eller kaffe med kokosolja. Oftast thé hemma och sedan kaffe på jobbet. Är jag riktigt hungrig så äter jag såklart något till men ofta blir det bara detta. Nästan periodisk fasta alltså men egentligen inte eftersom kokosolja innehåller energi. 
 
Äter ni frukost? 

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Du är sån himla sötnos, saknar dig super mkt! <3 <3

/Från en hemlig

Ledtråd, sambo under en period i ett varmare land.

Svar: Men PUSS! Tror nog att jasg vet vem.. ;)
NEJtillkolhydrater

2013-04-17 @ 18:42:21
Postat av: Lina

De senaste två veckorna har jag inte kört någon frukost, alls, eftersom jag kör periodisk fasta :)
En kopp kaffe sitter dock fint på morgonen!

Brukar du ha kokosolja med eller utan smak i ditt te? Har provat flera gånger att ha i den med smak men inte riktigt tyckt om det. Dock är det ju den som innehåller mest nyttigheter :)
Ha en fin dag!

Svar: Nej utan smak! VI hade en paleoutmaning här på bloggen och sedan dess pallar jag inte lukten. Här finns länk till ekologisk utan smak: http://nejtillkolhydrater.se/2012/october/jakten-pa-kokosolja.html :) Ha det bra!
NEJtillkolhydrater

2013-04-20 @ 10:23:55
URL: http://linapetersen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0