Kalasmat

Igår hade jag lite kalas hemma på kvällen för min familj. Jag bjöd på tapas: kycklingfilé penslad med soja, vitlökskrydda och barbequekrydda, baconinlindad sparris, två såser, sallad och honungsmelon med fetaost mosad med pinjenötter och oregano. Melon är väl inget man ska trycka i sig när man äter enligt LCHF, de allra flesta avstår nog frukt helt och hållet skulle jag tro. Jag åt några bitar och det var riktigt gott, tycker det känns ok att unna sig ibland, det skapar inget sötsug efteråt hos mig i alla fall. Till efterrätt blev det den goda LCHF-tårtan med chokladbotten och hallonmousse. Den uppskattades av samtliga ja-sägare = ett bra betyg!
 
/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0