Simple life

Den här veckan tänker jag göra det otroligt lätt & tråkigt för mig: kyckling med sallad och nån sås/dressing. Dels är det smidigt att slippa laga mat och dels är det väldigt lågt kolhydratsinnehåll. Jag blandade soja med vitlöksmix och barbequekrydda och penslade över kycklingen och hade inne i ugnen i ca 30 minuter. Det blev en riktigt god matlåda som jag hade med mig till jobbet igår (och idag, och på onsdag...). Jag testade en ny sås också: Äpple-Curry, Erik Lallerstedt. Sjukt god! Kolhydratsinnehållet är  0,8 gram per 100 gram. VARFÖR har jag inte ätit den här innan?! 
  
/ Sofia  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Hans såser är sååå goda =)

Svar: Verkligen! Perfekt till kyckling och sallad när man är lite lat... Som jag ofta är ;D
NEJtillkolhydrater

2013-04-09 @ 14:27:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: :)

Den är grymt god!

Svar: Verkligen! Som det känns nu kommer jag aaaaaldrig tröttna ;)
NEJtillkolhydrater

2013-04-10 @ 11:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0