Vin o Tapas

Igår var jag på Vin o Tapas här i Göteborg (vid Skanstorget). Måste säga att tapas är himla bra när man är NEJ-sägare. Man kan liksom välja det som passar och slipper plocka bort en massa saker och krångla. Det är ju säkert inte helt sockerfritt men man får ändå göra sitt bästa. Jag åt musslor med parmesan & vitlök, mozzarellafylld fläskfilé med pesto och smörstekt svamp. Riktigt smarrigt. Ikväll ska jag äta tapas igen, fast på Pinchos istället. Lyxvecka!

/ Jonna
Mörka bilder, jag vet. Ni får gå dit & uppleva maten live istället ;)

Kommentarer
Postat av: Anders

Tapas är grymt trevligt för en LCHF:are. Senaste tapasstället jag testade var Pinchos, som var mycket trevligt och gott.

Svar: Visst är det?! Och jag var på Pinchos i förra veckan också. Var nog faktiskt snäppet bättre än Vin o Tapas till och med ;)
NEJtillkolhydrater

2013-03-02 @ 17:24:47
URL: http://www.weekendbarcelona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0