Inspiration

Okej, det är väldigt mycket träning på bloggen nu. Egentligen representerar vi nog bara en stor del av Sveriges befolkning som skaffat nyårslöften och äntligen kanske kommit igång.. Igår tränade jag med min syster och vi körde en halvtimma kondition och ungefär en halvtimma tabataövningar. Kan verkligen tipsa om appen "tabata timer" (tror faktiskt att det var nån av er som tipsade mig om den från början!) så håller man koll på tiden och kör intensivt i 20 sek och vilar sedan i 10 sek. Vi körde armhävningar, situps, burpees, benböj och rygglyft. 5 minuter rodd fick avsluta det hela.

Efter passet skickade Frida bilden nedan till mig & skrev att hon redan längtade efter nästa pass. Mer inspiration till folket!

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0