Årets första lunch i solen

I söndags var jag så otroligt jäkla bakis. Jag måste nog sluta dricka alkohol för min kropp verkar inte kunna ta hand om det dagen efter, behöver nog de där #30rätta dagarna... Men men, en bra lördagskväll var det i alla fall! Två vänner till mig hade 25-årsfest och hade ordnat så fint med både mat och efterrätt. Omtänksamma som de är fanns LCHF-alternativ på buffébordet. Det är fantastiskt med sånna vänner. 
 
Jag och Angelica tog i alla fall på oss solglasögonen och tog oss ut på en liten promenad i söndags förmiddag. Vi kom dock inte längre än ner till Café Viskan i stan där vi satte oss på deras uteservering. Det var vindstilla och varmt och skönt i solen. Vi beställde in varisin Caesarsallad och till efterrätt en kaffe och en LCHF-bar. Man får ju göra vad man kan för att bota baksmällan..
 
/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0