Core

Idag var jag & Frida på ett pass på gymmet som vi aldrig testat förr: Core. Core är en träningsform med fokus på mage och rygg och ska ge styrka, stabilitet och balans. Passet höll på i en timma & för min smak var det liite för mycket "hoppa med benen åt det ena hållet & armarna upp i luften åt andra hållet". Jag hade heller kört ALL IN på mage- och ryggövningar under kanske en halvtimma istället och värmt upp på egen hand innan. Men det är såklart bra att det finns olika pass för alla gillar vi ju olika saker! Man ska i alla fall testa allt minst en gång i livet :)

Innan träningen käkade jag en avokado och ett finn crisp och drack en kopp kaffe.

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0