Lite närmare målet

Är det någon mer som har testat appen C25K? För mig har den verkligen varit till stor hjälp i mitt mål att börja gilla löpning. Jag hade nog inte haft samma diciplin på mig själv utan den! Nu är jag klar med vecka 6. Nästa vecka (det blir ju denna vecka i praktiken, det blev lite förskjutet när jag var sjuk en vecka..) är det löpning i 25 minuter som gäller och veckan efter det är det löpning i 28 min innan man tillslut ska springa 5 km utan att stanna. Snart där. 
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Jönna

Snygg tisha! ;)

Svar: Tack ;)
NEJtillkolhydrater

2013-03-07 @ 07:32:22
Postat av: Johanna

Hej, har provat en liknande app men har även laddat ner samma app som du kör med och måste bara fråga hur det gick för dig vecka 5 pass 3 då man ska jogga 20min för första gången utan att gå något alls... Känner mig lite nervös för hur det ska gå, om jag kommer klara det...

Svar: Hej Johanna! Jag var också lite nervös för det men det gick jättebra faktiskt. Man kan betydligt mer än vad man tror, man måste bara utsätta sig själv för det för att inse det :) Du kommer klara det galant tror jag, kör hårt! :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-10 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0