Påskafton

Igår anlände jag & (delar av) min familj till Håverud, där min mammas sambo har hus. Det är lite öde på vintern men otroligt fin natur & omgivning. Man känner lugnet i Håverud. Igår innan middagen begav jag & Frida oss ut på en mils promenad runt halva sjön här. Jag passade såklart på att stanna till och göra gårdagens 75 squats! Vi kom hem lagom till påskbuffén bestående av ägg, lax, köttbullar, prinskorv, ostar och annat gott.

Imorse ställde vi klockan och körde en halvtimmas styrkepass innan frukosten. Två omgångar Boot Camp, en omgång 6 pack abs och så dagens 80 squats.

Som min äldsta syster sa: vi har nog olika uppfattningar i den här familjen om vad ledighet innebär... :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0