Repeat

Det var ju inte länge sedan jag gjorde köttfärssås och stekt vitkål som räckte till matlådor en hel vecka. Trots det blev jag sjukt sugen på det i söndags och gjorde en laddning till - som tro det eller ej har räckt till matlådor denna vecka också. Det måste ju vara otroligt gott för jag tröttnar verkligen inte och kan till och med längta till lunchrasten när jag ska få smaska i mig detta. Nu när periodisk fasta är igång och det är mitt första mål mat för dagen längtar man ju extra mycket..
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag bidrar med 14 km! :)

Svar: Tack så mycket, härligt! Nu är det bara 13 mil kvar till Örebro :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-15 @ 10:08:18
Postat av: Lina

Ja men det är ju såååå gott!! Gjorde en laddning i veckan också :)

Svar: Visst är det, det dröjer nog ett bra tag innan jag tröttnar på det... :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-15 @ 10:14:14
URL: http://linapetersen.wordpress.com
Postat av: Sara

Idag bidrar jag med 8 km!

Svar: Tack för det! :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-15 @ 18:03:45
Postat av: Sara Björk

Nu har jag 6km till att bidra med =)

Svar: Tack! Det är registrerat :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-16 @ 12:31:53
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0