En annorlunda söndagsmiddag

Vi har fått in en go rutin med söndagsmiddagar hos pappa. Men i söndags förflyttade vi middagen från pappa och hans sambos lägenhet till pizzerian i kvarteret. Jag tog en kebabsallad, perfekt söndagskäk! Innan middagen tog jag en liten "powerwalk" som blev väldigt kort och spenderades väl i ärlighetens namn mest på en parkbänk i solen... Oooops. 
 
På tal om söndag så är jag helt förvirrad idag, kan inte riktigt förstå att det är onsdag. Jag har iprincip varit ute hela dagen. Mellan ett och fyra satt jag i parken utanför mig och lyssnade på musik, läste, skrev dagbok och njöt av solen och sedan gick jag ner till stan för en fika på uteservering. Det är helt otroligt härligt att det är maj och vår nu!
 
/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0