Finaste kollegorna

Redan från början av min lchf-resa har jag varit väldigt öppen med att jag väljer bort kolhydrater. Det allra bästa med det är att alla vet om det. Det blir inte pinsamt när man inte kan ta av fredagsfikan på jobbet för alla vet sedan länge att jag helt enkelt inte äter det.

Igår när jag svängde runt hörnet och gick in i lunchrummet står fredagsfikan uppdukad & jämte står det flaska cola light med mitt namn. Är inte det kärlek så säg..! Jag skulle nästan säga att en stöttande omgivning är A och O.

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Härliga kollegor! =)

Svar: Verkligen! Ibland har man tur i livet.. :)
NEJtillkolhydrater

2013-05-19 @ 07:17:15
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0