RUN!

Idag sprang jag ute för första gången sen påsk. Och den lilla rundan jag sprang då räknas knappt så det här var nästan säsongspremiär. SÅ SKÖNT! Min kondition är verkligen inte på topp så fick blanda med att gå emellanåt men jag la fokus på att det skulle vara kul, inte bara svinjobbigt. Och det var härligt. Men jag gissar att skogen gjorde sitt (var hemma hos mina föräldrar på snabbvisit och passade på). Tyvärr har jag inte riktigt dessa omgivningar utanför dörren i Götet och drar mig därför lite för att springa här. Men jag får väl bara komma över det. Asfalt & spårvagnar kan ju också vara fina, right? 

Invigde förresten också min nya träningsklocka. Jag nappade på ett telefonförsäljar-erbjudande och började prenumera på Aktiv Träning för att få den. Dumt gjort. Den verkar i och för sig fungera fint men det hade nog ändå varit bättre att köpa en klocka i butik. Men man lär sig väl av sina misstag. 

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bara att komma över det. Jag bor i London och har inte direkt nära till någon park (skulle bli hela rundan att ta sig till parken och tillbaka). Bor dessutom i värsta ghettot så har alltid ursäkter på lager när jag hellre vill ligga i soffan. Dock är det helt okej när man väl är ute och man ångrar Aldrig att man varit ute och rört på sig!

Svar: Tänkte väl att det var så, men svårt! Jag skyller allra mest på asfalten & att jag får ont i benhinnorna. Du har ju dock rätt, man ångrar sig ALDRIG efteråt, jag måste bli bättre! :)
NEJtillkolhydrater

2013-05-01 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0