Varvstafetten 2013

Veckans utmaning är ju att testa något nytt i träningsväg. Inte helt oplanerat eftersom det var Varvstafetten igår. En stafett hade jag aldrig sprungit förut. Jag hade förstasträckan och sprang de 3,8 kilometrarna på lite drygt 22 minuter (glömde sätta av klockan direkt). Jag är nöjd. Och det var en kul grej att göra med härlig stämning! Efteråt hade vi fika (man fick en matlåda). Glömde såklart ta kort men jag åt köttbullar, ost & några vindruvor. Resten var fyllt av kolisar. 

// Jonna
Glad Frida innan start
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Bra jobbat! =)

Svar: Tack! :)
NEJtillkolhydrater

2013-05-16 @ 19:51:57
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0