Torsdagsmys

Hej,
Jag börjar känna mig gammal. Herregud, jag kan höra mig själv för ett par år sedan; "Men hallllå, skärtorsdagen är ju typ en av de största utgångarna på året!!". I år kan jag inte tänka mig nått bättre än att göra precis det jag gör nu. Jag sitter helt själv i min lya, nerbäddad i soffan med en skön filt, har några ljus tända & planen för kvällen är att stanna här. Jag kan faktiskt inte minnas när jag hade sån här egentid senast, och det känns otroligt skönt. Just nu sitter jag även och smaskar på en LCHF-chokladboll som jag ju köpte imorses. De var faktiskt riktigt goda, smakade ganska mycket kokos (men det är ju en kokosboll typ så vad hade jag väntat mig?!), men faktiskt kul att kunna unna sig något lite extra en torsdag som den här. Jonna bakade ju typ sånna här för inte så länge sedan, ni hittar receptet HÄR.




De är alltså köpta på Byttorps finbageri här i Borås, kostade 7 kr styck.


// Sofia


Kommentarer
Postat av: Frida

Sådana kvällar kan vara helt underbara. Det behöver man ibland :)

2012-04-05 @ 22:21:35
Postat av: Anna

Men hallå...... Sofia. Gammal???????? :) du är rolig du ;)

2012-04-06 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0