Inget stoppar oss nu...

Godmorgon!

Kl 9 kommer Angelica till mig, vi ska rivstarta Sveriges nationaldag med en timmas powerwalk. Då gymmet är stängt idag (friskis öppettider.......) ska vi efter vår promenix köra ett styrke-pass i min lya, det går faktiskt riktigt bra även utan alla redskap från gymmet. Angelica hade även laddat ner Nike-appen som Jonna tipsade om här om dagen, så det kan bli riktigt spännande detta! Efter passet blir det så klart en riktigt god LCHF-frukost, Angelica kör nämligen också low carb.

Efter snart 1,5 år i min lägenhet ska jag även få hjälp av Angelica att äntligen sätta upp en spegel, flytta på en annan spegel & sätta upp några krokar. När man inte har någon handy man som kan ta tag i sånt här är det ju guldvärt med en så händig vän ;)



Mitt förslag på dagens träning!

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0