Årets första springtur!

Glad påsk allihopa! Hoppas ni har en fin långfredag :) Jag har trotsat busvädret och genomfört årets första löprunda trots regn och rusk (!) Runkeeper-appen ville inte riktigt vara med men jag tror att det blev ca 7km och jag känner verkligen att Göteborgsvarvet är lååååångt borta.. Konditionen är INTE på topp! Men det är en dryg månad kvar, än har jag inte gett upp helt.. Och även om det inte är så lockande att ge sig ut i dåligt väder: det är desto skönare att komma hem efteråt plus att det är mycket syre i luften!

// Jonna

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

du är så duktig min fina <3

2012-04-06 @ 21:08:37
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0