Plankan

Herre min skapare, titta här vad jag hittade. Det finns alltså en man, George Hood 54 år, som gör plankan i sjuka 1 timma 20 minuter och 7 sekunder. Jag tror aldrig jag har pallat mer än typ 1 minut. Alla ni som har provat den här träningsformen vet nog vad jag menar, den är ju helt fruktansvärt jobbig! Det är en övning som tränar hela magen samt korsryggen. Kanske borde jag ge plankan som utmaning till Jonna en vecka - att klara att hålla den en viss tid. Tåls helt klart att tänka på ;D








/ Sofia

Kommentarer
Postat av: julia

Holyshit! Hur fan kan man stå plankan så jävla länge. Sjukt!

2012-04-18 @ 12:48:51
Postat av: Frida

Haha oj, där ligger man i lä ;)

2012-04-19 @ 00:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0