Café Viskan for president

Igår var jag på Café Viskan i Borås och åt en LCHF-tallrik med skagenröra, lax, sallad, avokado & keso. Amazing. När vi stod i kön fram för att beställa såg jag att de infört ännu mer LCHF-fika till sortimentet; LCHF-boll pepparkaka & äpplepaj. Bollen smakade riktigt gott, den fick bli min efterrätt och pajen kommer jag definitivt att testa nästa gång jag går dit! Men om de har äpple i pajen, frukt äter ju inte många lchf:are...?

Känns riktigt kul att vi också kan gå ner på stan och ta en fika - om vi känner att vi vill.

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Petra - Jag & mitt liv med barn, LCHF och träning

En paj med äpplen i skulle inte jag kalla LCHF. Undrar vad de hade i LCHF bollen?

Svar: Nej, det känns lite motsägelsefullt faktiskt.. Varför inte bara göra en paj med exempelvis hallon istället? :) Vet faktiskt inte vad de hade i bollen, men den smakade typiskt LCHF; rätt maffig, kompakt och inte så söt ;D
NEJtillkolhydrater

2012-12-06 @ 14:23:28
URL: http://www.jagomittliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0