Konsten att hinna med så mycket som möjligt

lbland undrar jag hur jag lyckas och hur jag orkar, jag verkar tro att man måste klämma in så mycket som möjligt i kalendern.. Idag har jag tvättid, jag ska genomföra en timma på gymmet, åka till mamma en sväng, åka och handla & slutligen sitta på plats i soffan kl 21 när Grey's börjar. Gud hjälpe mig.

Första omgången tvätt är igång och i skrivande stund kör jag nervarvning på löpbandet, måste ju passa på att blogga för det finns det minsann ingen lucka för sen.. Innan jag åkte hit slängde jag i mig en perfekt avokado och en smörgås - det står jag mig på ett bra tag! Innan på jobbet fick det bli en babybel & några mandlar. Ni andra som kör lchf: vad äter ni till "mellanmål" om ni blir hungriga mellan målen? Behöver lite nya idéer känner jag.. Så, nu måste jag vidare, ingen tid att vila!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Just nu äter jag bara lunch och middag och då två rejäla portioner. Kanske borde klämma in ett mellanmål men om jag börjar 'småäta' är det svårt att sluta tycker jag.

Svar: Jag försöker också äta mig mätt på lunchen och middagen, det är mest innan träningen jag känner att man ibland behöver något litet extra. Men en avokado duger ganska bra.. :)
NEJtillkolhydrater

2012-12-13 @ 08:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0