MRL!

Igår var jag på ett sjukt bra MRL-pass på Sportlife. Eller Nordic Wellness som det nu tydligen heter. MRL står för mage, rumpa, lår och är ett blandat konditions- och styrkepass på stepbräda. Svettigt! Något som är ännu bättre är att min kära syster har flyttat hit till Götet nu. Jag försöker övertala henne att börja på Sportlife så nu har hon en testvecka där. För mig är det perfekt att träna tillsammans med någon. Jag är nämligen ganska bra på att planera in att träna men lite sämre på att faktiskt gå på alla pass. Om man planerat in att träffa någon på gymmet blir det svårare att strunta i att gå dit. Sen är det såklart trevligare också. Dagens tips är alltså att skaffa sig en träningskompis!

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Hanna

MRL är verkligen bra! :) Igår testade jag yoga på 75 min. Bra övning att slappna av lite, ett bra alternativ då och då kanske :)
Har du testat bodyattack? Riktigt jobbigt!

Svar: Åh ja yoga är riktigt bra träning, det gör jag alltför sällan! Och har kört bodyattack någon gång för längesen, borde nog testa det igen! Det är lätt att hamna i samma spår och bara köra samma pass hela tiden.. :)
NEJtillkolhydrater

2012-12-19 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0