Så mycket bättre

Jonnas utmaning till mig den här veckan, med två nya recept, är riktigt rolig. Igår lagade jag ju kyckling (recept kommer ikväll!) men sen var jag och handlade inför nästa nya rätt som jag tänkte laga ikväll. Handlade massa grejjer som jag aldrig köper annars, som pesto & mozzarella. Spännande detta!

Sen hann jag med att gå till gymmet igår också. Var så opepp men lyckades ändå övertala mig själv. Konstaterade att min toffs är jättekort nu när jag har håret uppsatt (sidospår...). Stod sen på crosstrainern och svettades i en timma & en mil. Kollade på Så mycket bättre samtidigt på tv4play så tiden gick hur fort som helst.

Efteråt kändes det faktiskt just så mycket bättre.

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Nadja

SPännande med nya recept! :D

2012-12-05 @ 09:09:19
URL: http://sweetladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0