Ut med det gamla & in med det nya

Jag var hos min frissa Madde idag & gjorde en liten makeover. Klippte av en hel del på längden & la i slingor så det blev en bättre blond färg. Skönt med lite nytt, fräscht!

Orkar verkligen inte laga mat nu, så det får bli en vanlig kvällsmat med ett par mackor & kokta ägg. Får köpa sallad imorgon till lunch - ibland orkar man helt enkelt inte fixa med allt.. Ska kika ett avsnitt Sons of Anarchy innan jag går & lägger mig, är helt fast & helt förälskad i Jax.......

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Jönna

SNYGGO!!!!!!!!! <3<3<3

Svar: Tack babe <3 <3
NEJtillkolhydrater

2012-12-04 @ 21:42:20
Postat av: Sara Björk

Snyggt!!

Svar: Tack! :)
NEJtillkolhydrater

2012-12-05 @ 08:48:13
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0