VECKA 50

 
JONNA TILL SOFIA
Vecka 50, herregud, nu är det snart jul. Jag vet att Sofia ska till Stockholm i helgen och julhandla. Det brukar innebära hotellfrukost och spring på stan istället för träning. Därför blir utmaningen den här veckan att Sofia ska träna 3 timmar på gymmet. Och eftersom helgen försvinner måste du hinna med det efter jobbet. Kört hårt baby!
 
SOFIA TILL JONNA
Har ni, precis som jag, märkt att Jonna har varit lite frånvarande på bloggen det senaste? Det är så med livet ibland, att man kanske inte orkar eller hinner med allt som man hade velat. Men jag vet att Jonna har massa bra grejer att dela med sig av här på bloggen så denna vecka utmanar jag henne att uppdatera oss om hennes liv med minst ett inlägg om dagen. Det känns som en lite för lätt utmaning så vi lägger till att hon ska gå/jogga/springa 3 mil också - ute eller på löpbandet på gymmet: your choice darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0