Mmmmmmat!

Nu är jag mätt i magen igen efter 16 timmars fasta! Precis ätit dagens matlåda som bestod av kyckling, champinjoner, fetaost, halloumi & en klick b-sås. Finns det nått mer ocharmigt än att äta ur en matlåda förresten...? Men gott var det i alla fall! Det har varit lite jobbigt på förmiddagen men inte alls så farligt som jag trodde. Det kommer nog gå vägen detta :)

Ps. I lördags värvade jag en tjej till LCHF-livet! Hon beklagade sig över att ofta få ont i magen efter måltider och viljan att kanske bli av med några kilo som man inte trivs med. Igår skickade jag över ett mejl till henne med info + saker att tänka på. Förhoppningsvis kör hon igång till helgen, ska höra med henne om hon vill bli officiell här på bloggen så vi kan få följa hennes resa ;)

/ Sofia


Kommentarer
Postat av: Dieseldoris - från soffpotatis till bodybuilder

Du får pimpa matlådan lite grann helt enkelt ;)

2012-06-11 @ 13:05:19
URL: http://dieseldoris.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0