Våga trotsa regn & rusk

Kanske blir man lite knäpp av att inte äta kolhydrater för inatt när jag kom hem vid ett fick jag värsta städrycket & började härja i köket och kom inte i säng förrän halv fyra.. Så jag kan ju inte påstå att jag hoppade ner från sängen när klockan ringde halv nio. På schemat stod promenix med Frida. Regnet piskade mot ansiktet & det var rätt ruggigt - men man vaknade ju till ordentligt i alla fall!

På tal om något annat måste jag nog köpa mig en trisslott idag. När vi är klara med promenaden och är på väg mot min lya inser jag att "faaaan jag glömde flytta bilen" (man måste betala från kl 9 där jag stod parkerad). I samma sekund ser jag en parkeringsvakt, på väg rakt mot min bil! Jag & Frida löpte dit, kastade oss in i bilen och gasade iväg - man skulle kunna kalla det en smitning tror jag. Jag tror inte han hann börja skriva nått på sin maskin så jag lyckades nog komma undan & känner att jag sparat 350 spänn, GÖTT!

Även fast min dagliga motion egentligen redan är gjord, känner jag mig lite girig idag & ska faktiskt åka till gymmet och köra en timma styrka. Sen blir det lite shopping på stan och mer städning hemma.

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0