Café Kosmos

Idag var min syster på snabbvisit i stan så vi passade på att luncha Jag har länge velat testa Café Kosmos här i Götet för dom har nämligen LCHF-alternativ på menyn. Nu blev detta ett ypperligt tillfälle! Man kan välja mellan kycklingfilé, havets wallenbergare, chèvreost, burgare och räkor. Detta serveras sedan med baconlindad sparris, blomkålsgratäng och smörfrästa champinjoner och man väljer "LCHF-bas" som tillbehör. Jag tog burgaren och jag blev INTE besviken - riktigt gott var det! Ska dock nämnas att gratängen lika gärna kunde kallats mos men det gjorde ingenting. 5 av 5 toasts. Lunchen där kostar förresten 95 kr och då ingår salladsbuffé.

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0