Hej Borås!

Jag sitter i detta nu på bussen mot borran. Ska hem över helgen för att fira min kära far i eftermiddag (ni har väl inte glömt att det är alla pappors dag i morgon?) Ska också spendera lite kvalitetstid med min syster och ta en promme när jag ändå är på plats i skogen. Promenader räknas ju dock inte i utmaningen och jag har en & en halv timme kvar så det blir att åka tillbaka till götet i bra tid i morgon för att hinna med det på eftermiddagen. Har bokat BodyPump kl 16 så jag tänkte försöka hinna till det. Vi får väl se hur det blir med den saken men till gymmet ska jag i vilket fall. Hur har det gått för er? Har ni tränat lite extra i veckan?

Jag har bara hunnit med frukost idag så jag köpte med mig lite proviant från Pressbyrån för att överleva bussresan. De här mandlarna alltså - räddaren i nöden gång på gång! (6 gram kh per 100 gram om ni missat att vi tipsat om dem förut.)

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag brukar också köpa dom mandlarna! :) Jätte goda, och passar bra som "något att tugga på" framför tv;n! ;D

2012-11-10 @ 15:26:07
URL: http://girlyciousdiet.wordpress.com/
Postat av: Hanna

åh ramlösa mango är god!
Ja jag insåg att jag har tränat 9 dagar i rad. haha galet!

Svar: Visst är den?! Oj, det var inte dåligt ;) Duktigt!
NEJtillkolhydrater

2012-11-10 @ 17:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0