Mysmåndag

När vissa saker i livet känns tungt inser man vikten av att omge sig själv med fina vänner. En myskväll hemma hos Angelica var precis vad jag behövde! Hon bjöd på tacos, som ju funkar utmärkt utan mejerier. Visst hade det varit gott med crème fraishe eller knapriga ostchips - man blir ju inte mindre sugen när Jonna skriver om brieost.... ;) Mmmm. Men det var riktigt gott ändå, guacamole är ju fantastiskt gott. Sedan fick jag fin-kaffe och ett par skedar mandelsmör, hon vet precis vad jag behöver den där Angie.

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart att kunna äta så god mat. Jag går också på LCHF och det blir tacos väldigt ofta hemma hos oss ;)

Svar: Ja visst är det gott! Misstänker att jag aldrig kommer tröttna på tacos alltså... :)
NEJtillkolhydrater

2012-11-07 @ 09:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0