Nolltolerans

Den här månaden är det i den mån det går nolltolerans mot socker, sötningsmedel och tillsatser. Jag kommer att dricka alkohol några gånger trots att det optimala kanske vore att avstå men hey, nån måtta får det vara.. Och det blir bara rött vin, inget annat. Hittills har det hela faktiskt varit ganska smärtfritt (borde kanske inte ropa hej riktigt än?) men det är en sak jag saknar; i söndags kom jag och Sofia nämligen överens om att tuggummin går bort. Jag har en påse som ligger på jobbet och idag har jag varit såååå sugen. Men vad ska man göra? Bara att stå emot! Jag är övertygad om att suget efter det också kommer att försvinna.

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Söffan

Jag är också sjuuukt sugen! Speciellt efter att jag druckit kaffe.... Men, we can do this babe! Bara 28 dagar kvar, typ... Och som du skriver kanske man blir av med tuggummi-behovet & det hade ju varit guld! :)

Svar: Klart vi kan! Vad är 4 veckor egentligen av ett helt liv? <3
NEJtillkolhydrater

2012-10-23 @ 17:55:16
URL: http://Nejtillkolhydrater.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0