Matdagbok

Alltså, jag måste säga att det här med att skriva ner allt man äter (min utmaning från Sofia) är en bra grej. De största fördelarna med LCHF är att man kan äta sig mätt på god mat utan att gå upp i vikt och att sockersuget minskar. Vill man gå ner kan det dock krävas mer än så och då är träning och koll på vad man stoppar i sig a & o. Abs are made in the kitchen. Jag tänker inte tråka ut er med hela min vecka men dagarna har sett ut ungefär såhär:

Frukost: Thé men kokosolja & avokado
Lunch: Kyckling, stekt broccoli & vitlöks-bea
Mellanmål: Mandlar / Babybel
Kvällsmat: Kyckling m. champinjoner / Någon form av sallad / Bacon m. tillbehör / Thé m. grädde
 
Såg att Martina gjort ett bra matschema om någon är intresserad av att planera i förväg.

/ Jonna
Ja, jag har i princip levt på kyckling. Gott & enkelt!

Kommentarer
Postat av: Silvia

Hej tjejer !
Den här veckan blev det 29,6 km ..:)
Den här promenaden från Luleå till Smyge sporrar mig , har aldrig varit ute och gått så mycket ;)
När vi når Smygehuk tar vi en kaffe hos mig..;) jag bor i krokarna ..kram på er!

2013-02-10 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0