Vinnare av "delmål Luleå"

Nu i veckan nådde vi ju som ni vet delmålet Luelå på vår vandring från nordligaste Sverige till sydligaste Sverige. Ni var många som var med och bidrog med kilometer och precis som utlovat kommer vi nu att belöna en av er tappra som rapporterat. Den här gången är det två böcker vi ger bort: Katrin Zytomierskas "Dags att bli smal - LCHF på mitt sätt" och Andreas Eenfeldts "Matrevolutionen". Vi har båda två läst just de här böckerna - så de är alltså second hand och använda med mycket kärlek! 
 
...OCH VINNAREN ÄR: LINDA!
(vi har skickat ett mejl till dig med mer information)
 
Se nu till att rapportera in kilometer (gå, jogga, spring, cykla, simma..) innan vi når nästa delmål Sundsvall så är du med och tävlar om nästa utlottning. Det ryktas om att det blir något snyggt härifrån...
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh vilken lyckovinst! Grattis Linda! :)

Jag har inte tänkt på det här tidigare. Räknas mina dagliga promenader med hunden? Det är ju inga raska promenader då min hund är prenumerant på Nosposten ;) men i tid blir det ca 2-2½ h per dag. Jag får mäta ut det på kartan tror jag.

Svar: Ja, promenader med hunden räknas absolut :) Vardagsmotion är den bästa!
NEJtillkolhydrater

2013-02-09 @ 16:59:41
URL: http://mariaroos.bloggsida.se
Postat av: Maria

3,7km
(oj vad lite... får nog öka det där alltså) :/

Svar: 3,7 km är ju absolut bättre än ingenting i alla fall... :)
NEJtillkolhydrater

2013-02-09 @ 17:13:59
URL: http://mariaroos.bloggsida.se
Postat av: Sara

Räknas längdskidor? I så fall kan jag bidra med 9 km.

2013-02-09 @ 19:52:25
Postat av: Sara

Räknas längdskidor? I så fall kan jag bidra med 9 km.

Svar: Ja det räknas absolut! Tack så mycket :)
NEJtillkolhydrater

2013-02-09 @ 19:52:28
Postat av: Johanna

15 km jogg :)

Svar: Tack, dina kilometer är registrerade :)
NEJtillkolhydrater

2013-02-10 @ 08:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0