Superwoman

I måndags hade jag en sån där dag när man samlar på sig hur mycket vuxenpoäng som helst och känner sig som en riktig superwoman - veckohandling, storkok och tvättid på samma dag. Mellan handlingen och allt spring ner till tvättstugan gjorde jag Jonnas supergoda köttfärslimpa och sedan några biffar av köttfärsen som blev över. Kokade broccoli att ha till köttfärslimpan och gjorde såsen. Det blev hela fem matlådor och till kvällsmat blev det smörgås med biff som pålägg - njutning! 
 
Jag somnade väldigt gott sen och kände mig rätt nöjd med vad jag hunnit åstakomma på en kväll. Och så tänkte jag på hur skönt det vore med en sambo en sån där dag, som kanske kunde skött tvätten åtminstonde.... ;) 
 
/ Sofia 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill först och främst tacka er för en bra blogg och as bra tips :)
Tänkte ge er några kilometer till utmaningen, igår blev det 1,94 km på crosstrainer om det giltas :)

Ha en toppen dag!

Svar: Hej Anna! Roligt att du gillar bloggen! Och dina kilometer räknas absolut, vi kör på all träning som tar oss framåt i kilometer så att säga :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-23 @ 16:09:13
Postat av: Emelie

Hej! Tycker idén med gå genom Sverige är super kul och gav mig lite motivation till att gå idag :)! Så idag blev det 5 km :)

Svar: Hej! Kul att du också gillar idéen och att det kan ge lite extra motivation :) Tack för dina kilometer, de är registrerade!
NEJtillkolhydrater

2013-01-23 @ 17:27:51
Postat av: Sara Björk

1,7 km på treadclimbern idag :)

Svar: Härligt, det är registrerat! :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-23 @ 19:07:07
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0