Världens bästa mami!

I helgen när mina föräldrar var på besök hintade jag lite för min mamma att hon gärna fick köpa med sig mandelsmör. Jag ångrade att jag inte beställde det med min kokosolja då jag inte har hittat det någonstans där jag brukar handla. Känns liksom ganska ovärt att ta vagnen ända ut till Maxi bara för att köpa något som egentligen är onödigt. Well, nu har jag så jag klarar mig ett tag för hon kom med fyra burkar. Tack! Gott, nyttigt och jättebra som snabbt mellanmål innan träning. Innehåller bara 3,5 gram kh per 100 gram och desto mer fett - perfekt!

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: angie

gott, men inte lika smarr som jordnötssmör... såklart "bättre" i kolissynpunkt, fast jag väljer nästan alltid jornötsvariant ändå jämt :)

Svar: Nej, jag tycker mandelsmöret är bättre ;) Kh-värdet är bara en bonus! Och tack för dina km, bra jobbat! :)
NEJtillkolhydrater

2013-01-30 @ 13:30:55
URL: http://angelicasskafferi.wordpress.com
Postat av: angie

ja just det! har rott 5 km åt er (och mig hehe) också! :)

2013-01-30 @ 13:31:51
URL: http://angelicasskafferi.wordpress.com
Postat av: Julia

Annars kan du göra egen i matberedare. 200g sötmandel and that's it! det kommer ta lång tid typ 10 min totalt så man måste ha tålamod.
Tillsätt inget vatten eller olja, det blir mandelssmör till slut.

Svar: Va?! Herregud jag måste testa! Funkar det i mixer också tror du? Har ingen matberedare :P
NEJtillkolhydrater

2013-01-31 @ 09:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0