Nästan 3 veckor med #30rätt

På måndag är det tre veckor sedan vi körde igång med våra #30rätt. Under 30 dagar skulle vi köra järnet med allt: bra mat, inget godis, inget sötningsmedel, inget småätande, ingen läsk, ordentligt med sömn, träning en timma om dagen och ingen alkohol. Jag tycker att det har varit hur bra som helst. Jag trodde helt klart att det skulle bli jobbigare än vad det varit. Jag har genomfört allt än så länge, förutom att det kanske inte blivit exakt 8 timmars sömn varje natt, men 7 timmar tycker jag är helt okej. Man måste ju hinna med livet också, eller hur? Men det här sättet att leva blir en livsstil, något självklart tillslut, inget tillfälligt - för mig i alla fall. Jag tycker helt plötsligt att det är KUL att åka till gymmet varje dag. Jag älskar mina promenader runt sjön med P3 Dokumentär i lurarna. Jag gillar utmaningen vi la till med massa squats varje dag. Börjar man bli lite knäpp eller?
 
Jag har i alla fall bestämt mig för att inte väga eller mäta mig eller på andra sätt följa upp resultatet av dessa 30 dagar förräns de är slut. Man blir bara besviken om man kollar för ofta och inte ser någon förändring. Det är faktiskt så att stora förändringar händer inte över natten. Jag har massa kvar som jag vill förbättra med min kropp och det får ta den tid det tar. Dessa 30 dagar är i alla fall helt klart ett steg i helt rätt riktning. 
 
Var det några av er som läser som hängde på vår "lilla" utmaning? Eller kanske delar av den? Hur har det gått för er i så fall?
 
/ Sofia 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

På måndag kör min squatchallenge igång =)

Svar: Så gött! Älskar utmaningar :)
NEJtillkolhydrater

2013-03-29 @ 11:44:18
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0