Vad är det som går & går...

Idag har det varit fullkomligt strålande väder så jag & Angelica tog tillvara på eftermiddagen med en långpromenad. Nästan 1,3 mil fick vi ihop i värmen - det ni! Trots att jag & Angelica är ute & går väldigt ofta tillsammans har vi ändå alltid något att prata om, kilometer efter kilometer. Helt otroligt, men jag tror det är det som kallas vänskap!

Idag fyller min syster Frida 25 år, så imorse mötte jag upp henne med ballonger, det satte lite färg på den här torsdagen! En lite hälsning till Frida: jag hoppas att du haft en toppendag & jag står fast vid att du bara blir bättre med åren <3

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack, jag hade en fantastisk födelsedag <3 Jag blev jätteglad för ballongerna, bra start på dagen :D

Svar: I love you! <3
NEJtillkolhydrater

2013-06-02 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0