VECKA 21

 
Under veckan som gick skulle vi testa på en ny träningsform. Sofia testade löpning utomhus för första gången och Jonna sprang Varvstafetten. Mission accomplished, för oss båda alltså! Ni kanske också testade någon ny träningsform ni kan tipsa om?
 
Den här veckan får utmaningen en liten twist: vi utmanar inte varandra, vi utmanar oss själva. Det är viktigt att rannsaka sig själv ibland och generellt fundera igenom vad man vill uppnå och lite mer specifikt hur man vill lägga upp veckan för att nå dit. 
 
SOFIA: Jag fick nog lite blodad tand på det där med löpning och vill verkligen komma igång nu. Jag vill förbättra min tid på 5 km och klara längre och längre sträckor. Jag är ju lite av en "allt-eller-inget"-människa så nu blir det all in. Jag utmanar därför mig själv att få ihop 5 löprundor (minst 5 km) under veckan som kommer. 

JONNA:
Sommaren närmar sig med stormstag och jag behöver rycka upp mig med träningen. Jag vill inte bestämma mig för en specifik träningsform utan kör på en gammal klassiker - sju träningstimmar den kommande veckan. Raska promenader är också okej och kommer nog framförallt avverkas på morgonen.   

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Jag testade löpning på bandet för första gången på flera år =)

Svar: Wiihoo, kändes det bra? :)
NEJtillkolhydrater

2013-05-20 @ 18:11:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0