LONDON

Jag har haft en superbra helg i Löndön med Johanna & Therese. Det har blivit både kultur, gött häng runt om i stan & en massa shopping. Jag har alltså spenderat alldeles för mycket pengar så utmaningen den här veckan sitter verkligen som en smäck! Nu ska här levas snålt! För att utveckla litegrann om förra veckans prövning (att inte fuska trots stressig vecka och minisemester) så ger jag som sagt mig själv godkänt! Jag har inte stoppat i mig några kolhydrater medvetet trots att jag varit ganska sugen emellanåt. Mini-babybel finns som  tur är i England också och blev lite av min räddning, det finns ju för fasen bara carbs där borta annars om man vill ha något lite lättare i farten. Jag har druckit vin men undvikit alla goda drinkar som jag hade kunnat hälla i mig så jag är stolt över mig själv!

När det kommer till mat så tycker jag att man kan hitta något som passar på de flesta menyer bara man är lite öppen för förslag. Jag har bl.a. stoppat i mig ceasarsallad (utan krutonger), lax med broccoli & kycklingspett med coleslaw. Vi var även på en supermysig tapasrestaurang och tapas är verkligen perfekt när man äter LCHF! Jag  har inte hunnit hunnit få de andras bilder än men jag bjuder på ett litet bildregn från min iPhone ändå! :)

// Jonna


Piccadilly Circus


Fina tjejer på restaurang


Harrods


Vad jag var mest sugen på att fuska med: Jelly Bellies (här i form av en man på Selfridges&Co)


God Lax


Big Ben hade inte flyttat på sig..


Lyckades tillslut hitta något att äta på Stansted, var faktiskt gott (Prêt à manger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0