<3 Skogen

Hej på er!
Mitt liv har äntligen lugnat ner sig litegrann och idag hann jag tillslut med lite motion. Det blev en sväng i Skatås med min finaste Emelie och det var så himla skönt att komma ut i skogen! Det är verkligen konstigt hur stor inverkan frisk luft och lite rörelse har på både humör och välmående! 

Nu sitter jag och läser uppsats-utkast som vi ska opponera på i morgon & dricker mangothé ur min fina, fina kopp som jag fick av mina hjärtan i inflyttningspresent! Det var en blomma i från början men jag är verkligen fantastiskt dålig på att sköta om alla typer av växter så perfekt med återanvändningsbar "kruka"! ;)

// Jonna


Kommentarer
Postat av: Sofia

Te från Harrods minsann, fint ska det va ;)

2012-04-18 @ 11:39:31
URL: http://nejtillkolhydrater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0