Härlig förmiddag!

Det tåls att sägas igen och igen och igen - en promenad är bästa sättet att starta dagen på! Jag kom just tillbaka från lite drygt 11 km pw och är hur pigg som helst. Nu kan det ju ha att göra med att jag är ledig, sov till 9, chillade vid datorn och sen gick ut och gick också, men jag tror ändå man mår bra av att röra på sig för att komma igång. Nu ska jag göra dagens 100 situps (ni minns väl twisten på veckans utmaning?) och sedan dags för dagens första mål mat.

Det är fortfarande periodisk fasta som gäller fast inte superstrikt. Jag har inga problem med att vänta på första målet och man vänjer sig verkligen, nu är jag knappt hungrig på morgonen längre. Dock passar det inte alltid in att man ska ha ätit färdigt innan kl 20, men då är det okej! 

// Jonna


Ångrade nästan i början att jag inte tog vantar, liiiiiite skillnad mot hettan i Torre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0