I just did it!

Jag har hakat på trenden att köpa ett par Nike Free 3.0. Helt underbart sköna är de, passar mig som är ute och går väldigt mycket och även kör endel löpband på gymmet. Härligt med "barfota-känslan". Jag köpte dem inne på Niketown här i New York. O-h-m-y-g-o-d vilken butik! Fem våningar högt och hur stort som helst. På skoavdelningen skannade personalen vilken sko man ville prova och vilken storlek och sedan kom kartongerna farandes i små varu-hissar nerifrån något lager, skulle jag gissa på, upp till oss som ville prova. Ett virrvarr av massa skor, massa träningskläder och allt man kan tänka sig från Nike fyllde i alla fall affären.
 
Jag fick betala 100 dollar för dessa, vilket med dagens kurs blir lite mindre än 700 kr, känns som ett riktigt kap!
 
/ Sofia
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0