LCHF över mark

På planet hit till New York bjöd de först på snacks men jag hade inga större förhoppningar på att jag skulle kunna äta det som serverades men sen såg jag att det var mandlar. Man vet ju aldrig exakta innehållet men det var ju inget större paket så det borde inte vara någon fara. Tummen upp till KLM för bra snacks! Sedan gick det dessvärre utför, när det gäller anpasad mat till low carb. Middagen kom i alla fall in och man fick välja mellan kyckling eller pasta. Gissa vad jag valde?! Det som serverades var ris med kyckling i någon suspekt sås, nån sallad, en fralla (smör och ost som pålägg)  och någon slags fromage till efterrätt.
 
Det enda jag kunde äta och det som blev min middag var ostbiten och lite av kycklingen. Nästan lite skämmigt att lämna tillbaka en full trallrik till flygvärdinnan men jag har slutat skämmas för det är så onödigt... :)
 
PS. Jag hade sån jäkla tur och fick en sån plats på flyget med hur mycket benutrymme som helst!
 
/ Sofia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, det har man fått lära sig sedan man började på LCHF, man ska inte skämmas och man ska våga vara jobbig med alla specialbeställningar ;)

Svar: Precis, that's the spirit :)
NEJtillkolhydrater

2012-08-21 @ 16:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0