Matrevolutionen

När vi var i Torrevieja fick jag låna Angie's iPod för att lyssna på Andreas Eenfeldts Matrevolutionen som ljudbok. Väldigt intressant! Man vill ju gärna kunna försvara varför man väljer bort kolisar och då gäller det faktiskt att ha lite koll. Att lyssna på en bok och att läsa en bok är dock inte samma sak så därför klickade jag och Sofia hem varsitt ex som låg och väntade när vi kom hem från Spanien. Jag tänker också tvinga vissa personer i min omgivning att läsa den när jag är klar ;) 

Håll förresten utkik här på bloggen om du är nyfiken på att lära dig mer om lågkolhydratskost!

// Jonna


Kommentarer
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Jag läste boken innan jag startade med LCHF och det var en bra grund med fakta att stå på när man skulle starta en ny kost. Den var informativ och lättläst tycker jag.

Svar: Ja ellerhur?! Framförallt tycker jag att det är lättare att inte vara så rädd för fett när man verkligen vet att det inte är farligt. LCHF är verkligen en livsstil, inte bara en diet! :) / Jonna
NEJtillkolhydrater

2012-08-05 @ 13:08:46
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0