Onsdag i New York

Idag har jag och min fina syster Frida bland annat åkt helikopter över Manhattan. Alla ni som åker till New York borde verkligen göra detta - världens häftigaste upplevelse! Tack till kusin Christina som tipsade oss om detta :)
 
Vi käkade dagens frukost kl 12 på en diner i Brooklyn, så amerikanskt som det kan bli. Blev inte helt oväntat ägg och bacon för mig idag igen, enklast så när man vill ha något frukost-aktigt här. Då vi åt frukost så sent blev det ingen ordentlig lunch utan vi la allt krut på middagen i stället. Vi gick till Whole Foods och köpte med oss massa gott till hotellet för att andas ut efter en fullspäckad dag. Jag plockade ihop sallad, kyckling, fetaost och ett kokt ägg. Sedan delade vi på lökdipp (ca 9 gram kolhydrater / 100 gram), brieost, jordgubbar och grädde. Underbart avslut på underbar dag! Vi köpte även med oss Ice coffe, har ni testat det någon gång? Alltså kallt kaffe med isbitar i. Jag tyckte det var helt okej, men fördrar nog kaffet varmt ändå... :)
 
/ Sofia


 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ice coffee my ass, det ser väl alla att det där är cola light?!?!



SKOJA BA' ;) haha

Svar: Som om jag smyger med mitt cola light-beroende, hade jag inte haft några problem med att erkänna om så fallet hade varit ;) / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-30 @ 08:58:37
Postat av: Kusin Christina

Åhh, jag avundas er, vill tillbaka...=) Har precis ägnat mig åt att sätta in våra 1000 kort i album. Som ni skriver, staden är så fantastisk så ni kommer att ha kramp i avtryckarfingret när ni kommer hem ;)

Svar: Åh vilken bra idé. Nu ska vi också göra ett fotoalbum när vi kommer hem ;) Vi har redan kramp i avtryckarfingret, vette tusan hur många kort vi klickat av redan.... Kram!
NEJtillkolhydrater

2012-08-30 @ 09:58:28
Postat av: Kusin Christina

Ja, jag kände att när man väl upplevt en sådan stad och tagit så många kort så är det synd att inte visa upp dom i ett fint album =) Ska bli kul å se och höra om era upplevelser!
Kram

2012-08-31 @ 11:57:56
Postat av: Sara Björk

Åh vad härligt =)

2012-09-03 @ 07:43:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0