Tisdag i New York

Jag börjar komma in i "vardagen" här i the big apple. Imorse blev det frukost-to-go igen från stammishaket "Café Bistro" bestående av äggröra och bacon. Köpte även med mig lite jordgubbar som vi hade till första koppen kaffe i montern på mässan. Till lunch blev det chicken ceasar sallad.
 
Under morgonen "modellade" jag för en japansk tjej som sålde sjalar, hon hade monter jämte oss. Mitt nordiska utseende verkade väldigt spännande för henne! Som tack för de bilder hon fick ta av mig med hennes sjalar fick jag en riktigt fin, blå sjal. Av en annan granne fick jag blommor, som nu pryder mitt hotellerum. Känner mig nästan som hemma! Idag var sista dagen på mässan och jag kände mig helt slut i kroppen när jag kom till hotellet vid sju-tiden. Jag köpte med mig sallad med kyckling, ägg och mozarella. Lite jordgubbar, blåbär och choklad till efterrätt och nu blir en lugn kväll i den sköna sängen framför tv:n.
 
Nya tag imorgon!
 
/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh vad härligt allt verkar, längtar som en galning till fredag! <3

Svar: Snart är du hääär <3 / Sofia
NEJtillkolhydrater

2012-08-22 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0