Fuck cancer!

Igår var jag på Ung Cancers fest på Pustervik här i Götet. Årets viktigaste fest. Jag passade på att köpa ett till armband till mig själv och funderar faktiskt på att ge bort ett par i julklapp. Hur perfekt som helst om man ändå inte vet vad man ska köpa till någon? Vi konsumerar alldeles för mycket saker i det här landet så att ge bort lite av pengarna man annars skulle lagt på något onödigt känns inte mer än rätt. 

Det blev mat på A Herefourd Beefstouw innan - en riktig lyxmåltid på en lite annorlunda restaurang. Man kryssade i på en liten lapp vad man ville ha och jag skippade såklart bort alla potatistillbehören men valde till salladsbuffén. Om man är beredd att lägga några kronor extra så kan jag absolut rekommendera att gå dit. Riktigt gott och härlig atmosfär!

/ Jonna


Vi gick med i armén mot cancer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0