Julfest

Igår var jag och några av mina fina, fina kollegor på julfest hos bemanningsföretaget Söder & Co. Min syster Frida arbetar för Söder så hon var också där, ibland har man tur! Julmat stod på bordet, det är ju faktiskt rätt så jäkla perfekt för oss LCHF:are. Ägg med majonäs, lax, skinka, ost, prinskorv - you name it. Det blev några glas vin och rätt så mycket dans. En riktigt bra kväll helt enkelt. 
 
/ Sofia
Frida, du som alltid läser här, här kommer en liten hälsning:
jag älskar dig tusen varv runt jorden och tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh vad du är fin, tur att jag har dig! och jag älskar dig precis lika mycket och lite till <3

Svar: <3 <3 <3
NEJtillkolhydrater

2012-12-09 @ 00:30:29
Postat av: Sara Björk

Åt också julbord, men syndade rejält för första gången detta året. Så lite jansson hängde med på tallriken =)

Svar: Så kan det gå ibland... :) :)
NEJtillkolhydrater

2012-12-09 @ 09:47:40
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0