Julstämning

Nu har ju inte det här så mycket med varken träning eller mat att göra men det gör ingenting för julstämning mår man också bra av. Jag har just sett avsnitt 2 av Sunes Jul. Det är mysigt med julkalendern, man tänder ljus och känner sig som ett litet barn igen. Just Sunes Jul är så himla bra också! Nu gillar jag den sidan på Facebook och då postar dom dagens avsnitt varje dag. Hur smart? Perfekt sätt att starta dagen!

Planen för denna första advent är att ta en promenad, hänga med mina systrar och så ska jag kolla på en lägenhet. Jag misstänker att den är fantastiskt fin så håll alla tummar och tår ni har för att den blir min! Det vore så himla skönt att slippa oroa sig för att man inte ska ha någonstans att bo. Förresten, om ni vill hyra ut eller känner någon som vill hyra ut en lägenhet i Göteborg så mottages alla tips! 

/ Jonna


Kommentarer
Postat av: Linna

Sunes jul! Har man inte sett den har man inte levt! Vi kollar den varje år med familjen. Alla kan alla repliker, men det är lika roligt varje gång :D

2012-12-02 @ 11:38:09
URL: http://linnaoliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0