Kalkonsallad

Igår var jag hemma hos min mamma och åt kvällsmat. Hemmagjord pizza stog på matsedeln för JA-sägarna men min alldeles underbara mammi hade ordnat så att jag kunde göra en sallad av deras tillbehör och lite extra som hon fixat till mig. Det kan inte vara lätt att ha en så krånglig dotter som mig men hon klarar det galant måste jag säga! För mig blev det sallad, ägg, bacon, kalkon, rödlök, fetaost, champinjoner, gurka och creme fraiche mosat med fetaost som dressing. Ibland är det skönt att komma hem och bli lite bortskämd...
 
/ Sofia 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Perfekt ju! Skönt med en stöttande omgivning, det gör mycket =)

Svar: Det underlättar så otroligt mycket! :)
NEJtillkolhydrater

2012-12-28 @ 10:26:34
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken fin mamma vi har <3

Svar: Verkligen <3
NEJtillkolhydrater

2012-12-30 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0